SKUPNA OBČINSKA UPRAVA MARIBOR
SKUPNA OBČINSKA UPRAVA MARIBOR
PREDSTAVITEV
18 občin širšega Mariborskega območja je konec leta 2019, z namenom skupnega opravljanja določenih strokovnih in razvojnih nalog ustanovilo Skupno občinsko upravo Maribor.
Skupna uprava je v letu 2020 za ustanoviteljice izvajala naloge občinskega inšpekcijskega nadzorstva, občinskega redarstva in varstva okolja, v prihodnje pa bomo predvsem zaradi stimulativnega državnega financiranja našo dejavnost širili tudi na ostala, zakonsko opredeljena področja.
Namen vzpostavljanja skupnih občinskih uprav je povezovanje, naša obveza in poslanstvo pa sta ustvarjanje pogojev za boljše, varnejše in bolj zdravo življenjsko okolje.
VODJA SKUPNE OBČINSKE UPRAVE
- VODJA OBČINSKE URPAVE Mag. Zorica ZAJC KVAS
- E naslov: obcinskauprava@maribor.si
- Telefon: 02 2201 445
- Življenjepis:
Zorica Zajc Kvas se je rodila v Mariboru. Do odhoda na študij v Ljubljano, je svoja otroška leta preživela sprva na Teznu, mladostna pa v Pekrah, ob šolanju na OŠ Rado Robič in I. gimnaziji. Diplomirala je na Pravni fakulteti v Ljubljani. Od vrnitve v rodno mesto živi v Kamnici.
Ima 25 let delovnih izkušenj s področja lokalne samouprave, ki je tudi tema njenega magistrskega dela.
Do sprejetja izziva v Skupni občinski upravi Maribor je vodila občinski upravi male in srednje velike občine. Specializirala se je predvsem za področja zagotavljanja in izvajanja javnih služb ter delovanja javnih podjetij in zavodov. Njena strokovna področja so tudi uslužbenski sistem, javna naročila ter pridobivanje evropskih sredstev.
S strani Ministrstva za javno upravo je bila imenovana za izpraševalko na strokovnih izpitih za področja organizacije in funkcije lokalne samouprave, sistema upravnega prava ter poslovanja organov javne uprave.
V svoji karieri je vodila in sodelovala v številnih projektnih skupinah javnega sektorja, kjer je navkljub odvetniškim koreninam našla svoje poslanstvo.
NALOGE SKUPNE OBČINSKE UPRAVE:
- Medobčinsko redarstvo
- Medobčinska inšpekcija
- Služba notranje revizije
- Skupna služba urejanja prostora
MEDOBČINSKA INŠPEKCIJA
Vodja: Nina Majcenovič Mikl, univ.dipl.prav.
Naslov: Ulica heroja Tomšiča 2, 2000 Maribor
Telefon: 02/2201 516, 040 205 953 (v poslovnem času inšpekcije)
E-pošta: medobcinska.inspekcija@maribor.si
Delovno področje:
Medobčinska inšpekcija izvaja inšpekcijski nadzor nad sprejetimi občinskimi predpisi in vodi inšpekcijske in prekrškovne postopke v občinah ustanoviteljicah.
Nadzoruje izvajanje določb odlokov:
o odloke o občinskih cestah,
o odloke o varnosti v cestnem prometu na občinskih cestah,
o odloke o ravnanju s komunalnimi odpadki,
o odloke o oglaševanju in reklamiranju,
o odloke o občinskih taksah,
o odloke o taksi službah,
o odloke o naravnih in kulturnih znamenitostih,
o odloke o pokopaliških dejavnostih,
o odloke o urejanju in vzdrževanju javnih in zelenih površin,
o odloke o odvajanju in čiščenju odpadnih voda,
o ter drugih predpisov, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za inšpekcijski nadzor.
Vloge, pritožbe, pobude:
MEDOBČINSKO REDARSTVO
Vodja: Uroš Kosi
Naslov: Ulica heroja Tomšiča 2, 2000 Maribor
Telefon: 02/2201 527, 030 459 072
E-pošta: medobcinsko.redarstvo@maribor.si
MEDOBČINSKO REDARSTVO je notranja organizacijska enota organa Skupne občinske uprave Maribor.
Občine ustanoviteljice so: Mestna občina Maribor, Občina Benedikt, Občina Cerkvenjak, Občina Duplek, Občina Hoče-Slivnica, Občina Kungota, Občina Lenart, Občina Lovrenc na Pohorju, Občina Miklavž na Dravskem polju, Občina Pesnica, Občina Rače-Fram, Občina Ruše, Občina Selnica ob Dravi, Občina Starše, Občina Sveta Trojica, Občina Sveta Ana, Občina Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Občina Šentilj.
Sprejemanje prijav - klinite tukaj!
Informacije o storjenih prekrških - kliknite tukaj!
Delovno področje:
Občinski redarji in redarke Medobčinskega redarstva v skladu s predpisi in na podlagi programov varnosti občin ustanoviteljic, skrbijo za varen in neoviran cestni promet, javno varnost in javni red na območju občin ustanoviteljic in so pristojni:
o nadzorovati varen in neoviran cestni promet v naseljih,
o varovati ceste in okolje v naseljih in na občinskih cestah zunaj naselij,
o varovati javno premoženje, naravno in kulturno dediščino,
o skrbeti za varnost na javnih poteh, rekreacijskih in drugih javnih površinah,
o vzdrževati javni red in mir,
o voditi prekrškovni postopek v skladu z zakonom,
o opravljati nadzor prometa s samodejnimi merilnimi napravami za nadzor prometa, s katerimi se prekrški slikovno dokumentirajo.
Medobčinsko redarstvo je prekrškovni organ v skladu z 2. odstavkom 45. člena Zakona o prekrških – ZP-1.
SKUPNA NOTRANJEREVIZIJSKA SLUŽBA
Vodja: mag. Špela Kramberger
E naslov: info.snrs@maribor.si
Telefon: 02 2201-568
URADNE URE - kliknite tukaj!
Delovno področje:
V skladu z Usmeritvami za državno notranje revidiranje je notranje revidiranje neodvisna in nepristranska dejavnost dajanja zagotovil in svetovanja, zasnovana za dodajanje vrednosti in izboljševanje delovanja organizacije. Organizaciji pomaga uresničevati njene cilje s sistematičnim in metodičnim ocenjevanjem in izboljševanjem uspešnosti upravljanja tveganj, kontrolnih postopkov in upravljanja organizacije.
Skupna služba je ustanovljena z namenom vzpostavitve in učinkovitega izvajanja funkcije notranjega revidiranja občin ustanoviteljic ter njihovih posrednih in neposrednih proračunskih uporabnikov.
Skupna služba opravlja, v skladu s pooblastili področnih predpisov naloge notranjega revidiranja občin ustanoviteljic ter njihovih posrednih in neposrednih proračunskih uporabnikov.
Skupna služba za navedene izvaja stalni in celoviti nadzor nad pravilnostjo in smotrnostjo poslovanja, svetuje na področju obvladovanja tveganj, notranjih kontrol in postopkov poslovodenja z namenom izboljšanja njihove učinkovitosti ter opravlja druge strokovne naloge s svojega delovnega področja.
SKUPNA SLUŽBA UREJANJA PROSTORA
VODJA: Mag. Špela Lesnik
- E naslov: ssup@maribor.si
- Telefon: 02 2201-513
NALOGE SKUPNE SLUŽBE UREJANJA PROSTORA
Trenutno se bo v Skupni službi urejanja prostora izvajala naloga občinskega urbanista ter priprava in vodenje postopkov za pripravo občinskih prostorskih aktov ter njihovih sprememb in dopolnitev.
Poleg nalog urejanja prostora iz občinske pristojnosti bo občinski urbanist opravljal tudi naloge:
- strokovno svetovanje županji ali županu (v nadaljnjem besedilu: županu) v zadevah urejanja prostora,
- izvajal naloge v postopkih lokacijske preveritve v skladu z normativnimi podlagami,
- svetovanje v zvezi z pripravo občinskih prostorskih načrtov,
- posamična tolmačenja veljavnih prostorskih aktov občine,
- individualno obravnavo pobudnikov, pred sprejetjem pobude o postopku lokacijske preveritve,
- svetovanje pri pripravi natečajev na področju arhitekture in urbanizma,
- podajanje strokovnih mnenj o reševanju prostorskih problemov iz naslova izkušenj dobre prakse,
- strokovne opredelitve do posamičnih problemov urejanja prostora.